Projekta partneri

Projektu atbalsta

ISRNM vēstkopa

Esi informēts par mūsu jaunumiem!

Jaunumi
30.04.2015

 

Šā gada 29.aprīlī „Latvijas dzelzceļa” mācību centrā Rīgā (Dzirnavu ielā 147/3) norisinājās kārtējais ISRNM projekta organizētais Starptautiskajai trokšņa apzināšanas dienai veltītais pasākums. Tā ietvaros pirmo reizi plašākai publikai bija iespēja ieraudzīt un iepazīties ar ISRNM aktivitāšu realizācijas gaitā izstrādāto kompozītu materiālu bloku prettrokšņu sienas fragmentu.

03.03.2015

 

Februāra beigās ISRNM saistītā partnera SIA „Composite Constructions” (CC) noliktavā ievesti prettrokšņa sienas pirmā posma būvniecībai paredzētie kompozītmateriālu bloki un plašas skaņas frekvences absorbcijas uzlikas (Helmholca rezonatori).

03.07.2014

 

 

Viens no ISRNM projektā paredzētajiem mērķiem ir ES pielietotās dzelzceļa trokšņa metodes RMR pielāgošana  1520 mm dzelzceļa sliežu platumam. Šo projekta aktivitāti (B2 – RMR metodes adaptācija un pilnveidošana) realizē  RTU Dzelzceļa transporta institūta speciālisti, kuri 2014. gada jūnijā pabeiguši teorētiskās analīzes daļu un sastādījuši turpmāko eksperimentālo pētījumu plānu.

12.02.2014

ISRNM saistītais partneris SIA „Composite Constructions” (CC) projekta mērķu sasniegšanā 2014.gada janvārī uzsācis prettrokšņa barjeras strukturālo bloku ražošanu. Trokšņa aizsargsienas būvniecībai paredzētos kompozītmateriālu blokus ražo pēc oriģinālas tehnoloģijas jaunās iekārtās, kas pēc CC nolīgto dizaineru rasējumiem iepirkuma konkursa rezultātā tapušas Ķīnā.

15.08.2013

Izvērtējot ISRNM darba grupas martā sagatavoto ziņojumu EK Vides ģenerāldirektoriātam par Projekta progresu un uzsāktajām aktivitātēm, 2013.gada jūlijā no Briseles saņemta atbilde, ka EK un ISRNM partneru līgumā iekļautās vienošanās tiek pildītas un Brisele akceptē Projekta tālāko turpināšanu.

07.02.2013

Troksni mazinās arī autosatiksmē

Eiropas Parlaments 2013.gada februārī pieņēmis likumprojektu, ar ko noteiks stingrākus trokšņu ierobežojumus vieglajiem un kravas automobiļiem, lai aizsargātu iedzīvotāju veselību.

Eiropas Parlamenta deputāti iesnieguši arī  priekšlikumus nākotnē ieviest marķējumu sabiedrības informēšanai par jauno automobiļu radītā trokšņa līmeni. Savukārt hibrīdauto un elektroautomobiļiem ierosināts pievienot skaņu radošas ierīces, lai brīdinātu gājējus par to tuvošanos.

30.01.2013

Šā gada 30. janvārī plkst. 13.00 Latvijas Republikas Satiksmes ministrijas sēžu zālē (Gogoļa ielā 3, 4. stāvā) notiks Eiropas Savienības vides aizsardzības programmas LIFE+ līdzfinansētā projekta „Inovatīvi risinājumi dzelzceļa trokšņa pārvaldībā” prezentācija.

02.01.2013

Šā gada janvārī uzsākti dzelzceļa trokšņu barjeras modelēšanas darbi, lai ieteiktu akustiski labākos kompozītmateriālus trokšņa sienas būvniecībai, kā arī izvēlētos labāko izkārtojumu un izvietojumu trokšņa samazināšanas sienas konfigurācijai.

27.12.2012

Aizvadītā gada decembrī uzsākti dzelzceļa satiksmes radītā trokšņa līmeņu mērījumi Rīgā, stacijas „Jāņavārti” tuvumā.